Over Ons

ChatCompany

Een jong digitaal internetbedrijf gespecialiseerd in communicatie met website bezoekers, voornamelijk gericht op klanttevredenheid en meer omzet voor jouw bedrijf. ChatCompany is gestart in juli 2017 door Metin en heeft vanaf dag 1 diverse bedrijven mogen ondersteunen met het beantwoorden van chatverzoeken. Na bijkomst van diverse andere bedrijven heeft ChatCompany sinds december meerdere gedreven specialisten tot haar beschikking. Wij hanteren een strenge selectieprocedure op de Nederlandse taal en socialiteit. Zo vragen we aan kandidaten minimaal HBO werk-/ en denkniveau. Door onze marktconforme vergoedingen houden wij onze medewerkers gedreven en kunnen we kwalitatieve medewerkers inzetten voor verschillende branches.

 

 

Waarom chatten?

Chatten is sinds jaren al een hot item. Tegenwoordig verkiest men chatten boven bellen. Simpelweg om de keuzemenu's en lange wachttijden te omzeilen. Volgens onderzoek kiest men webchat boven telefoon, e-mail en zelfs WhatsApp. Een webchat is snel bereikbaar binnen 1 muisklik en laagdrempelig. Veel bedrijven hebben inmiddels al een webchat op hun website of webshop. Tegenwoordig is het meer een "need to have" dan een "nice to have". Bezoekers van uw website verwachten een goedwerkende chatmogelijkheid.

 

 

Onze voordelen

Het komt vaak voor dat chatverzoeken niet of te laat worden beantwoord. De reden hierachter kan zijn dat het erg druk is op de werkvloer en personeel dubbele functies uitoefenen, zoals het beantwoorden van chats en o.a. pakketjes verzendklaar maken. Of een verzoek is aan de aandacht ontsnapt omdat er niet veel verzoeken binnenkomen en niet veel meer op de verzoeken worden gecontroleerd.

Wij houden rekening met alle situaties. Of u nu weinig of juist veel chatverzoeken hebt. Wij zorgen ervoor dat iedere chat binnen 30 seconden beantwoord worden. Omdat wij niets anders doen dan webcare en omdat chatten echt onze core business is, kunnen wij garanderen dat we tijdig reageren. We hebben voldoende resources tot onze beschikking om chats op tijd en vakkundig te beantwoorden. Niet tevreden? Dan passen wij onze werkwijze aan.